نشانی: تهران، میدان صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، نبش گلستان شمالی، پلاک 29، واحد 8

تبلیغات در توییتر

تبلیغات در توییتر
تبلیغات در توییتر بهترین شیوه برای در تعامل بودن با مشتریان به شمار می‌رود چرا که در توییتر کاربران راحت‌تر مطالب خود را بیان می‌کنند  و مشاغل می‌توانند از این فرصت بهتر بهره ببرند
فهرست مطلب

تبلیغ در تویتر

توییتر یکی از اپلیکیشن‌های پرطرف‌دار امروزی است که طرف‌داران خاص خود را دارد. این شبکه به نسبت شبکه اینستاگرام و تلگرام و بقیه شبکه‌های دیگر در ایران طرف‌داران کمتری دارد؛ اما می‌توان گفت که استفاده از این شبکه در ایران روبه‌افزایش است. شاید بتوان مردم کشورهای صنعتی را در این راه پیش‌گام دانست؛ چون آمارها نشان می‌دهد آمریکا و ژاپن به ترتیب مقام اول و دوم استفاده از این اپلیکیشن را دارند.

 بسیاری از متخصصین شبکه‌های اجتماعی معتقد هستند که توییتر یک شبکه‌ای است که به لحاظ روانی و ذهنی بسیار می‌تواند روی افکار و عقاید مردم تأثیر بسزایی بزارد. در اصل این شبکه یک نوع شکل‌گیری اجتماعی و فرهنگی را می‌تواند ایجاد نماید اگر بخواهیم به‌نوعی هوشمندانه از این رفتارسنجی را مثال بزنیم باید از آمریکایی‌ها مثال بزنیم که ادوارد برنایز پیشنهاد سیگارکشیدن خانم‌ها برای فروش بیشتر سیگار را پیشنهاد داد که در مجله‌ای عکس خانمی که سیگار می‌کشید چاپ شد؛ بنابراین فروش سیگار با این ترفند به دوبرابر رسید چرا که به‌جز مردان، خانم‌ها هم سیگار می‌کشیدند اگر بخواهیم مثال توییتری بزنیم باید به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اشاره کنیم در آنجا ترامپ نامزد ریاست‌جمهوری بود و برای رساندن پیام به مردم از توییتر استفاده می‌کرد در این توییت‌ها از یک کلمه یا کلمه‌ای همراه پرچم و یا جملات استفاده می‌کرد و همه مردم را بدون اینکه به سفرهای ایالتی برود با عقاید خود آشنا می‌کرد که دراین‌بین برخی از سیاست‌مداران کشور که هیچ اکانتی در توییتر نداشتند مجبور شدند در توییتر اکانت ایجاد کنند چرا که نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا از نظر ذهنی برای دیگر سیاست‌مداران جهان فضایی را ایجاد کرده بود که توییتر اپلیکیشن بسیار خوبی است.

 توییتر یک فضای بسیار عالی است که کاربران می‌توانند نظرات خود را در ارتباط با هر چیزی بنویسند و با بقیه به اشتراک بگذارند؛ لذا کسب‌وکارها می‌توانند از این فرصت برای جذب کاربران بیشتر استفاده کنند.

 یک اصل روان‌شناسی است که اشاره بر این دارد، هرچه کوتاه و مفید صحبت کنی نتیجه بهتری می‌گیری، باتوجه‌به اینکه متوجه شدیم توییتر یک اپلیکیشن رفتار محور است؛ ازاین‌رو مدیران توییتر عنوان کردند هر توییت فقط 280 کاراکتر را شامل بشود و بیش از این میسر نیست این 280 کاراکتر دقیقا همان اصل روانشناسی را بیان می کند.

 اگر بخواهیم این اپلیکیشن را با شبکه اینستاگرام مقایسه بکنیم باید بگویم تمرکز بیشتر اینستاگرام بر عکسی که برای پست خود می‌گذارید است؛ اما در توییتر تمرکز اصلی بر متن است و تصویر در مرتبه دوم قرار دارد.

کسب‌وکارها و توییتر

کسب‌وکارها و توییتر

توییتر باتوجه‌به رویکردی که دارد بهترین مکان برای تبلیغات کسب‌وکار شما است علاوه بر تبلیغات بهترین مکان برای تحقیقات بازار نیز است؛ مثلاً در توییتر با انتشار متن و تصویری در ارتباط با محصول جدید، نظر مشتریان را نیز دراین‌خصوص جویا می‌شوید چرا که اصل توییتر بر مبنای تعامل و گفتگو است پس در اینجا می‌توانید تحقیقات مطلوبی از بازار و صنف خود داشته باشید و از دید کاربران با مزایا و معایب کار خود آشنا بشوید.

 در این اپلیکیشن صاحبان کسب کار می‌توانند با شیوه‌های جدید، کاربران خود را افزایش دهند. مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی، توییتر نیز از روش‌های تبلیغاتی و روش‌های اصولی برای جذب مخاطب استفاده می‌کند.

توییتر مثل گوگل از یک‌سری لینک‌هایی ارگانیک و لینک‌های تبلیغاتی تشکیل شده برای اینکه یک کسب‌وکار در کار خود موفق بشود باید از طریق توییتر با افراد مختلف آشنا شده و محصول خود را توضیح بدهد این امر با داشتن یک پروفایل حرفه‌ای در توییتر، کاربران را با آن کسب‌وکار بهتر آشنا می‌کند

تبلیغات در توییتر برای کسب‌وکارها

در توییتر می‌توان به شیوه‌های بسیار زیادی تبلیغ کرد این شیوه‌ها برخی پولی و برخی توسط خود صاحب صفحه انجام می‌شود

تبلیغات در توییتر برای کسب‌وکارها

لینک‌دهی با رقبا

 یکی از راه‌های تبلیغات در توییتر به‌صورت لینک دادن به رقبا است به این مفهوم که صفحه شما با صفحه رقیب به هم لینک داده می‌شود و این به معنای اشتراک‌گذاری کاربران یکدیگر است.

انتشار اخبار محصولات و صنف

یکی دیگر از راه‌های تبلیغات در توییتر داشتن صفحه فعال است به این مفهوم که این صفحه اطلاعات و اخبار محصولات و صنف را در صفحه خود بگذارد تا کاربران را حفظ کرده و حتی کاربران جدیدی هم دریافت کنید تا در یک کلمه و یک موضوع که بسیار فعالیت شود به‌مراتب به‌عنوان مرجع شناخته می‌شود

ادمین ارتباط با مشتری

یکی از موارد دیگری که در جهت تبلیغات در توییتر صورت می‌گیرد نحوه ارتباط و تعامل با مشتریان است به‌نحوی‌که مشتری اگر در مورد محصول شما نظری نوشت حتماً به پیام مشتری عکس‌العمل نشان بدهید و تعامل و گفتگو را با مشتری در توییتر حفظ کنید

بررسی رقبا

در خیلی از مشاغل و کارها اصل الگوپذیری کار اشتباهی نیست؛ بلکه الگوبرداری و به همراه آن استفاده از ایده‌های جذاب در رشد هر کسب‌وکاری از اصول موفقیت است یکی دیگر از راه‌های تبلیغات در توییتر، بررسی رقبا است اینکه رقبا از چه روشی برای معرفی محصولات و خدمات استفاده می‌کنند و با بررسی دقیق مؤثربودن این روش‌ها، الگوپذیری از آن‌ها برای عضوگیری بیشتر بسیار ارزشمند است

تبلیغات کلیکی در توییتر

دقیقاً مانند سایر شبکه‌های اجتماعی که تبلیغات کلیکی می‌توانند داشته باشند در توییتر نیز می‌توانیم برای یک توییت و یا برای یک صفحه، تبلیغات کلیکی داشته باشیم که این تبلیغات بعد از کلیک به صفحه موردنظر انتقال داده شود و از اعتبار شما کاسته می‌شود در حقیقت این اطمینان به شما داده می‌شود که کاربر بعد از کلیک به صفحه شما وارد می‌شود و بعد، از اعتبار شما کم می‌شود. این زمینه برای انواع کسب‌وکارها بسیار متفاوت است چرا که یکی از شبکه‌های پرقدرت در زمینه سئو که نرخ ورود آن به سایت بسیار ارزشمند است و در رتبه‌بندی گوگل تأثیرگذار است توییتر است

پیشنهاد جذاب برای نصب اپلیکیشن

آن دسته از کسب‌وکارها که اپلیکیشن دارند و می‌خواهند با نصب اپلیکیشن به کاربران بیشتری دست پیدا کنند پیشنهاد می‌شود باتوجه‌به عملکرد و رفتارسنجی توییتر، به تبلیغات از نوع نصب اپلیکیشن بپردازند. ازآنجایی‌که توییتر قابلیت لینک گذاری را دارد می‌توان توییتی همراه با متن و یک تصویر ایجاد کنیم و در توییتر تبلیغ کنیم در این روش مانند روش کلیکی به‌ازای هر نصب از اعتبار شما کاسته می‌شود.

نمایش ویدئو تبلیغاتی در توییتر

در این روش تبلیغ شما که به‌صورت ویدئو است در گوشه‌ای از صفحه‌نمایش نشان داده می‌شود و با اینکه کاربر اسکرول می‌کند این تبلیغ ویدئویی همچنان نمایش داده می‌شود.

هزینه تبلیغاتی در توییتر به چه صورتی است؟

هزینه تبلیغاتی در توییتر به چه صورتی است؟

هزینه تبلیغاتی در توییتر به عوامل مختلفی بستگی دارد کلاً توییتر به‌صورت کلیکی، فالوور، تبلیغ نصب اپ، تبلیغ توییت خاص و تبلیغ در دسته خاص فعالیت می کند همچنین هزینه این تبلیغات به‌صورت درهم و دلار محاسبه می‌شود.

مزیت تبلیغ در توییتر چیست؟

مزیت تبلیغات، معرفی کسب‌وکار شما به میلیون‌ها نفر است البته مهم‌ترین اصل در این مورد این است که بعد از تبلیغات باید به حفظ مشتری فعلی و استراتژی‌های بعدی فکر کنیم چرا که با هر بار تبلیغات تعداد زیادی با صفحه شما آشنا شده می‌شوند.

آیا می‌توان در توییتر لینک‌سازی بکنیم؟

بله در توییتر می‌توانید با هشتگ‌گذاری‌ها و منشن کردن و البته معرفی وب‌سایت در صفحه لینک‌سازی و در نتیجه تعامل  با کاربران دیگر، محصول خود را به بهترین شکل معرفی کنید.

آیا می‌توان در ایران توییت تبلیغاتی بزنیم؟

بله این امکان وجود دارد البته که در ایران از برخی امکانات محروم هستیم؛ ولی راه‌هایی وجود دارد که با تبلیغات در توییتر توسط کارشناسان باتجربه دیجیتال مارکتینگ می‌توانیم به اهداف خود برسیم.

میزان رضایت شما از این مطلب

خدمات گنج دیجیتال

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره رایگان